Jak mam założyć konto w sklepie internetowym?

Aby założyć konto kliknij w ikonkę „zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony, podaj swoje imię i nazwisko oraz uzupełnij wszystkie, niezbędne informacje. Rejestracji można też dokonać w trakcie zamówienia, wypełniając wszystkie wymagane dane.

Jakie korzyści daje mi założenie konta w sklepie internetowym?

Otrzymujesz dostęp do historii swoich transakcji, masz podgląd zrealizowanych zamówień, zapisanych adresów dostawy, danych do wystawienia faktury oraz możliwość śledzenia zamówienia. Możesz też skorzystać ze specjalnych przywilejów i ofert przeznaczonych dla stałych klientów.

Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?

Nasz sklep internetowy jest dostosowany do najpopularniejszych przeglądarkach internetowych: Microsoft Edge, Microsoft Internet Explorer 10 i kolejne wersje, Google Chrome 23 i kolejne wersje, Mozilla Firefox 16 i kolejne wersje, dodatkowe oprogramowane nie jest potrzebne.

Co zrobić, jeżeli nie pamiętam hasła do swojego konta?

Wybierz z menu górnego opcję „logowanie” i kliknij na link „odzyskaj hasło”, a następnie podaj adres mailowy wskazany przy rejestracji. System przyśle Ci prośbę o potwierdzenie linku, a po jego potwierdzeniu - nowe hasło. To hasło można dowolnie zmienić po zalogowaniu w zakładce „Moje informacje osobiste”.

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go poprzez dodanie do koszyka?

Produkty, które są dodawane i przechowywane w koszyku, nie są rezerwowane. Rezerwacja towaru następuje dopiero w chwili złożenia zamówienia i zarejestrowania go w systemie.

Czy możliwe jest złożenie zamówienia bez posiadania konta?

Tak jest to możliwe, jednak w tej opcji nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie podawać dane dotyczące dostawy. Nie można również skorzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Czy mogę zapłacić kartą kurierowi za doręczone zamówienie?

Forma płatności jest określana w momencie finalizacji zakupu. Jeżeli chcesz zapłacić przy odbiorze zamówienia, rekomendujemy wybranie opcji „za pobraniem”. Wówczas zapłacisz gotówką lub kartą kurierowi.

Czy mogę zapłacić gotówką w paczkomacie za otrzymane zamówienie?

Przy wyborze paczkomatów jako formy dostawy zamówienia, konieczne jest dokonanie wcześniejszej płatności on-line.

Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego lub niewłaściwego modelu, lub niepełnej przesyłki?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr + 48 515 515 974 lub na biuro@biotina.pl Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia

Zapisz się do naszego newslettera

I bądź na bieżąco!

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w polityce prywatności.